Site icon Datahjelperne

SVINDEL – Coop svensk mail svindel

Jeg har fått mange spørsmål om denne mailen på siden min så her får dere se åssen denne svindelen fungerer. Først så får du en mail fra intet som lover deg ett gavekort på 5000 kr. Coop mail er selvfølgelig ikke fra Coop.  Først så må du svare på 3 spørsmål. Du vinner alltid her. Bare så det er sagt.

Deretter får du lov til å hente gavekort på siden. Nesten.

Deretter kommer du til siden for å få registret deg så du kan vinne.

Her må du også lese vilkårene. Her står de nedest på siden.

Hvor mye koster det?
Det er enkelt å avslutte medlemskapet ditt. Medlemskapet har en prøveperiode på 3 dager, dersom medlemskapet ikke avsluttes i prøveperioden, blir du fakturert åttini eur hver 30. dag til du kansellerer medlemskapet.

Her sier de ingenting om pris, men du binder deg alltid til noe.

Hvordan vinner du?
Alle deltakere deltar automatisk i en trekning om en 5000 NOK kupong. Vi vil trekke en ny vinner per 15000 deltakere. Vinneren vil bli kontaktet direkte for å avtale levering av premien. Hvis produktet ikke er på lager, vil vinneren motta et lignende produkt.

Ellers så er du 1 av 15.000 som kanskje vinner? Nei du vinner aldri på svindel. Deretter så går jeg videre.

Igjen så gir du fra deg masse informasjon. Du binde deg opp til ett abonnement som du ikke aner hva er og du får garantert ikke noe gavekort. Du gir fra deg:

Så nå har de all info de trenger. Unntatt ditt personnummer, men de kan de også få lurt til seg på andre måter. Alt dette kan brukes til følgene:

Du skal aldri aldri aldri delta på mail, SMS og ligende som du ikke har ført deg opp på før. Dette er risikosport på høyt nivå, men det er lagt opp til at du blir taperen til slutt. Ingen vinner på svindel. Bortsett fra svindlerne.

De har brukt mange penger på design og betalingsløsninger her. Dette ser bra ut. De blir flinkere og flinkere for hver dag som går. Da må du også passe mer på. Igjen la meg trykke på disse. Jeg tester og dokumenterer alt. Jeg gjør det gratis for alle. Det er vinn vinn for alle parter.


For andre artikler se her, også sjekk ut oss på sosiale medier Facebook og Twitter.

Exit mobile version