Skip to content
Datahjelperne

Datahjelperne

Primary Menu
  • Datahjelperne Pluss
  • Artikkel
    • Artikler
    • Teknologi
    • Mobil og nettbrett
      • Mobil
        • Data tilbehør
        • Mobil tilbehør
      • Nettbrett
        • Nettbrett tilbehør
    • Nettverk
    • Foto og Video
    • App
    • Lyd og Bilde
    • Smartklokke
    • Konkurranse
    • Programvare
    • Crypto
    • Nytt
    • Kommentar
  • Svindel
    • Svindel
    • E-post svindel
    • Crypto svindel
    • Nettside svindel
    • SMS Svindel
    • Facebook svindel
    • telefon svindel
  • Min Konto
  • Om Oss
  • Tips en venn – Vinn 1 million
  • Kontakt oss
  • Home
  • Artikler
  • Svindel
  • Sosiale Medier svindel
  • Facebook svindel
  • Hvordan får du mye spam på mail og mobil?

Hvordan får du mye spam på mail og mobil?

Jørund Heimholt 12. januar 2020

Del dette:

  • Twitter
  • Facebook
  • Skriv ut
  • Reddit
  • LinkedIn
  • Telegram
  • E-post
foto

Dette er ett eksempel, men disse er det masse av. Mange har tipset meg om en side som heter Norske tilbud og konkurranser. Sjekker jeg Facebook siden så er den opprettet i november i 2019. Mange av disse selskapene driver med en form for markedsføring som kalles affilliate markerdsføring. Det går ut på å få sendt ut mye reklame. På flest mulig antall nettsider for å øke inntekter.

Videre så sjekker jeg annonser på facebooksiden og der kjøres det masse mot norske brukere.

Jeg trykker inn på ett par 3 av disse for å sjekke videre.

Som du ser så må du alltid svare på spørsmål først hver eneste gang.

Så skal de ha informasjon av deg, men her må du lese vilkår nøye. Alle vil vinne cruise, men hva er ulempene?

De ber først om enkle ting som:

  • Navn
  • Mobil
  • Epost
  • Kjønn

Du må også samtykke videre for å delta, men de sier også at du kan melde deg av på samtykke. Så de er ordentlige på dette.

Hvis du melder deg på og godtar samtykke så godtar du at mange selskaper kan kontakte deg på mail og sms. Her er mange betingelser på epost og telefon.

Så her godtar du faktisk at de kan kontakte deg på telefon og sms, 3-5 ganger i uken.

Vinneren trekker november 2020. Så her må du ha god tålmodighet. Denne markedsføringsformen gjør at du gjør at du gir fra deg mail og mobil. Så får du masse telefoner, sms og mail i etterkant. Så det koster mere enn det smaker.

Jeg vil ikke anbefale folk å delta på dette.


For andre artikler se her, også sjekk ut oss på sosiale medier Facebook og Twitter.

Relatert

Continue Reading

Previous: OMG er du i denne videoen Facebook spam 2020
Next: SVINDEL – Datahjelperne og Telenor misbrukes i Phishing mail
  • Om Oss
  • Salgsvilkår
  • Personvernerklæring
  • Tips en venn – Vinn 1 million
Copyright © All rights reserved. | MoreNews by AF themes.
Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre din opplevelse, analysere bruk og til markedsføring. Les mer i vår personvernerklæring, og endre innstillinger når som helst.
Personvernerklæring

Your privacy settings

We and our partners use information collected through cookies and similar technologies to improve your experience on our site, analyse how you use it and for marketing purposes. Because we respect your right to privacy, you can choose not to allow some types of cookies. However, blocking some types of cookies may impact your experience of the site and the services we are able to offer. In some cases, data obtained from cookies is shared with third parties for analytics or marketing reasons. You can exercise your right to opt-out of that sharing at any time by disabling cookies.
Personvernerklæring
Allow all

Manage Consent Preferences

Necessary
Always ON
These cookies and scripts are necessary for the website to function and cannot be switched off. Theyare usually only set in response to actions made by you which amount to a request for services, suchas setting your privacy preferences, logging in or filling in forms. You can set your browser to block oralert you about these cookies, but some parts of the site will not then work. These cookies do notstore any personally identifiable information.
Analytics
These cookies and scripts allow us to count visits and traffic sources, so we can measure and improve the performance of our site. They help us know which pages are the most and least popular and see how visitors move around the site. All information these cookies collect is aggregated and therefore anonymous. If you do not allow these cookies and scripts, we will not know when you have visited our site.
Embedded Videos
These cookies and scripts may be set through our site by external video hosting services like YouTube or Vimeo. They may be used to deliver video content on our website. It’s possible for the video provider to build a profile of your interests and show you relevant adverts on this or other websites. They do not store directly personal information, but are based on uniquely identifying your browser and internet device. If you do not allow these cookies or scripts it is possible that embedded video will not function as expected.
Google Fonts
Google Fonts is a font embedding service library. Google Fonts are stored on Google's CDN. The Google Fonts API is designed to limit the collection, storage, and use of end-user data to only what is needed to serve fonts efficiently. Use of Google Fonts API is unauthenticated. No cookies are sent by website visitors to the Google Fonts API. Requests to the Google Fonts API are made to resource-specific domains, such as fonts.googleapis.com or fonts.gstatic.com. This means your font requests are separate from and don't contain any credentials you send to google.com while using other Google services that are authenticated, such as Gmail.
Marketing
These cookies and scripts may be set through our site by our advertising partners. They may be used by those companies to build a profile of your interests and show you relevant adverts on other sites. They do not store directly personal information, but are based on uniquely identifying your browser and internet device. If you do not allow these cookies and scripts, you will experience less targeted advertising.
Facebook Advanced Matching
Facebook Advanced Matching can improve ads attribution and conversion tracking. It can help us reach better-targeted custom audiences through our ads. When possible, we will share with Facebook hashed information like your name, phone, email, or address.
Facebook CAPI
Facebook Conversion API Events (CAPI) help us better understand how you interact with our websites. They allow us to measure the impact of our ads on the website's conversions and they improve ads targeting through custom audiences. When possible, we might share with Facebook information like name, email, phone, address.
Confirm my choices Allow all
 

Laster kommentarer...